7 Ekim 2012

31 Mayıs Dünya Sigara Bırakma gününde İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi öğrencileri beni konuk ettiler. Sigara Bırakma Yolları ve Bağımlılık hakkında çok güzel bir söyleşi yaptık. Oldukça güzel ve bana göre hızlı geçen iki saatin ardından aklımda kalanları yazmak için oldukça geç kaldığımın farkındayım. Öncelikle bu kadar kalabalık bir katılımcı grubu ile karşılaşmak beni çok memnun etti. Söyleşi akşam saatlerinde idi ve birçok kişinin ders çıkışında geldiği belliydi ancak buna rağmen ilgili ve katılımcı bir grup ile birlikteydim. İtiraf etmeliyim soruları karşısında zaman zaman zorlandim:)) Bağımlılığın nasıl geliştiği, hangi evrelerden geçtiği ve sonuçların nereye vardığı ve tedavi yöntemleri hakkında genel bir konuşma oldu. Konuşulanların hepsini yazmak elbette ki mümkün değil sigara bağımlılığı ile ilgili yazıları ilerleyen günlerde eklemeyi planlıyorum. Tekrar görüşmek üzere .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder